10 nejčastějších otázek
Zde si můžete přečíst 10 nejčastějších otázek a odpovědí:
1) Jaký je dodací termín zboží?
Odpověď: Zboží máme zpravidla skladem a balíčky posíláme do 1-2 pracovních dnů. Záleží také, jaké je období, kolem Vánoc je nejvíce exponované období a tato doba se může protáhnout výjimečně i na 2-3 prac. dny. Kurýr odváží zásilky kolem poledne, takže záleží i v jakou část dnes se zásilka objedná / pošle.
2) Když mi bude tričko malé / velké, do kdy ho můžu vyměnit?
Odpověď: Do 30 dnů od doručení. Když je to pár dnů navíc, nic neděje, jde nám o Vaší spokojenost.
3) Jak postupovat při výměně trička?
Odpověď: Ke každému tričku obdržíte záruční list, který má v dolní části ústřižek, na který napíšete požadovanou velikost a pošlete jej s tričkem na uvedenou adresu, nebo do uvedené Zásilkovny.
4) Jak dlouho výměna potrvá?
Odpověď: Trička máme zpravidla skladem a pošleme jej v podstatě obratem do 24 hodin.
5) Je možné, aby tričko poslal někdo jiný, než ten který tričko zakoupil?
Odpověď: Ano je to možné, jen je nutné uvést novou adresu.
6) Jak postupovat při vrácení trička?
Odpověď: Úplně stejně jako při výměně, jen místo velikosti uveďte, na jaký účet si přejete částku za zboží zaslat.
7) Jaká je kvalita triček?
Odpověď: Trička používáme velmi kvalitní ze 100% bavlny, trička jsou pevná, stálá a většině lidí dobře padnoucí.
8) Jaká je kvalita potisku?
Odpověď: Můžete být bez obav, potisk je stálý, měkký a příjemný. Nějaké prskání, odlupování je minulostí, takové technologie jsou již všeobecně na ústupu.
9) Vyrobíte mi tričko na zakázku?
Odpověď: Jsme primárně eshop s již hotovými produkty, ale když je zajímavá zakázka, ideálně na více kusů, tak napište a dáme vám vědět, jaké jsou podmínky, postupy a cenová nabídka.
10) Nelze mi vložit zboží do košíku...
Odpověď: Většina triček má na výběr barevnou variantu a velikost. Před vložením do košíku je nutné vybrat velikost i variantu a poté lze tričko vložit do košíku.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat emailem, nebo telefonicky od 9 do 16h.